Distàncies

Un dia, anys després de perdre’t, et trobaré,
quan ja només serveixi per recordar……

….Faré el distret, diré frases brillants
més ridícules que mai
i a mitja tarda ens separarem;
cap a la vida tu, jo cap a casa.

Pere Rovira

6 thoughts on “Distàncies

  1. Conec aquesta perquè la vaig viure, o això crec. si parla de burles del destí, o d’allò que es trenca per mai més, de riure’s d’un mateix, i de l’inevitable i inexorable pas del temps que al contrari del que diu tòpic ni tot ho perdona , ni tot ho oblida , ni tot ho cura.
    (saps que jo, fa temps, només em dedicava a la fotopoesia, m’agrada retrobar-me amb el que tant de temps vaig practicar i sentir i em fa cosa d’haver-ho abandonat)

  2. Jo tampoc sabria dir el que es. Se que m’agrada la composició i la llum. Els tons de color uniformes. Se que es un gran bodegó i una gran foto abstracta. Per dir-te alguna cosa en contra, al cantó dret, baix hi ha un tò diferent, mes clar, pot ser la llum.
    Enhorabona!

  3. Porto una estona fascinada contemplant… quin llum i quina textura. El millor és que tampoc sóc capaç d’encertar aquest eufemisme de planeta amb cràters. Una taronja, l’escuma d’un capuccino… en el fons tant li fa. És sobèrbia!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: